Nederlandstalig

Nederlandstalig

Postby drum » 24 Oct 2013, 09:30

Hallo, zijn er nog Nederlandstaligen die point linux gebruiken?
Point Linux = freedom, reliability, stability, configurability, flexibility, security Image

The "Penguin" has arrived - and he's not going away - ever.

point linux = semper fidelis
drum

Re: Nederlandstalig

Postby josbruyn » 07 Nov 2013, 08:24

Nu waarschijnlijk wel drum. :beer:
Moet wel eerlijk toegeven dat Royal linux en Mint nog steeds mijn werkpaardjes blijven, kwestie van gewoonte. Heb wel Point linux samen met LXLE ubuntu op mijn laptopje gezet, dan kan ik dat lekker overal meenemen. :)
josbruyn

Re: Nederlandstalig

Postby drum » 07 Nov 2013, 09:43

Welkom Jos in de club van point linux, ik heb lange tijd bij royal gezeten en daar het forum helpen opstarten en bij het royal-team lid geweest maar het blijft het zoveelste ubuntuaftreksel.
Wel een systeem dat goed werkt maar toch niet wat ik op de duur aan het zoeken was, na vele rondzwermingen in debian-land gaande van stable tot sid dan eindelijk hier terecht gekomen en ook de liefde ontdekt voor de mate-werkomgeving. Naast point linux draai ik op mijn andere desktop natuurlijk nog mint-mate.
Ik heb altijd wel al een boontje gehad voor debian en deze versie tesamen met mate als desktop vindt ik gewoon de max. Pry de developper heeft mooi werk geleverd.
Ik zelf heb de core-versie geïnstalleerd, dan kan je lekker zelf je programma's die je wil toevoegen en moet je geen onnodige verwijderingen uitvoeren.
Point Linux = freedom, reliability, stability, configurability, flexibility, security Image

The "Penguin" has arrived - and he's not going away - ever.

point linux = semper fidelis
drum

Return to Other Languages